Som virksomhedens ansvarlige bogholder, kan det ofte være svært at gå på ferie med et rent bord. Men med automatisk fakturahåndtering bliver situationen en helt anden.  Her kan alle nemlig  tilgå systemet fra både mobil, computer og tablet, og flere medarbejdere kan derfor stå får godkendelse af fakturaer.

Med andre ord giver systemet et komplet overblik over leverandørfakturaer, som i det store billede betyder markante tidsbesparelser ved hjælp af enkel og hurtig tilgang til fakturaerne i et digitalt arkiv.

I et automatisk fakturaflowsystem kan du altid se nøjagtig hvor fakturaerne er i processen, og de kan aldrig gå tabt eller blive fejlplaceret. Du har hele tiden det fulde overblik og kan let se, hvad der er gjort, og hvem der har gjort det. Du kan følge med i hvilke fakturaer der ligger ude til godkendelse, hvilke der afventes kreditnota på, og hvilke der nærmer sig forfald.

Det bliver lettere at holde ferie med ro i maven med et automatisk fakturasystem. Du slipper for at spekulere på, om arbejdsopgaverne hober sig op, da der ikke længere vil ligge bunker af fakturaer og vente på dig, når ferien er forbi.  Samtidig  kan du overholde alle betalingsfrister og undgå forsinkede processer og nedslidende overarbejde.