Automatisk fakturahåndtering
Hvad er automatisk fakturahåndtering?
Document People’s løsning til automatisk fakturahåndtering er en sammensætning af de bedste programmer til afløftning og tolkning af data, matchning af indkøbsordrer og kontrakter samt intelligent fakturaflow. Med vores standard ERP-integrationer til over 50 forskellige systemer, såsom C5, Navision, Dynamics AX, XAL, Economics og Movex, har vi også en integration lige netop jeres økonomisystem. Det hele er hostet på de bedste servere i DK.
Kort sagt: Det bedste fra den øverste hylde til priser fra den nederste
Det er altså en cloudbaseret fakturahåndteringsløsning. Motoren i løsningen er Rillion Prime, som er en af verdens førende inden for automatisk fakturahåndtering.
Rillion er markedsledende inden for elektronisk håndtering af leverandørfakturaer og hjælper kunderne med at sammenkøre indkøb, fakturaer og aftaler/kontrakter ”fra bestilling til betaling”.
Der er i dag mere end 3.500 virksomheder, der har automatiseret og effektiviseret deres elektroniske fakturahåndtering med Rillion i 50 forskellige lande. Rillion har i dag cirka 180 ansatte. Omsætningen er cirka 200 millioner kroner årligt, hvoraf 15 % altid bliver geninvesteret i produktudvikling.
4-i-en
Data afløftning
fra fakturaer – også på varelinjeniveau!
Fakturaflow
med intelligente workflows og indkøbsordrematch
ERP Integration
med over 50 økonomisystemer
Hosting
på ISAE3402 certificeret servere i DK
Nem brugerflade med flere forskellige sprog
1 of 7Flere selskaber i samme system er standard
2 of 7E-mail til leverandører direkte fra systemet
3 of 7Brugere oprettes i roller med forskellige rettigheder
4 of 7Kun kontrol af fakturaer med afvigelser
5 of 7Automatisk match mod indkøbsordrer
6 of 7Håndtering af fragt, gebyr, og tolerancer
7 of 7virksomheder har allerede automatiseret sin fakturahåndtering
Godkend faktureaer på farten med mobiladgang
Upload billeder af boner til senere godkendelse
Document People POWERED by
RILLION PRIME softwear
Cloudbaseret
Sikker hosting på ISAE3402-certificeret datacenter i Danmark, med ekstern backup.
Integeration til 50+ ERP systemer
Blandt andet C5, Navision, Dynamics AX, XAL, Economics og Movex – og stadigt flere kommer til.
Indkøbsordrematch
Automatisk 3-vejs-match af indkøbsordrer på linjeniveau, samt match mod kontrakter.
Uendeligt antal brugere
Prisen beregnes efter, hvilke moduler I har valgt, og den faktiske mængde af fakturaer, som I kører igennem systemet. I kan oprette så mange brugere, som I ønsker.
Elektronisk rejseafregning
Få styr på de ansattes udlæg ved rejser og repræsentation samt håndtering af firmakreditkort og kasseboner.
Indkøbsmodul
Godkend indkøb af omkostningsvarer/ydelser via webshops eller interne kataloger, med intelligente regler og workflows.
Intelligente workflows
Skab avancerede workflows til jeres fakturahåndtering baseret på kreditor, beløb, referencer osv.
Påmindelser og eskalerin
Når brugerne har fakturaer til godkendelse, får de en e-mail med oplysninger og link. Hvis brugeren ikke reagerer efter flere påmindelser, sendes fakturaerne automatisk videre i workflow, så der ikke er noget, som ligger stille.
Nem genfinding
Har du brug for at finde en faktura igen? Intet problem. Du har et utal af søgemuligheder såsom beløb, referencer, leverandører, datoer, indkøbsordre, status osv.
Få et tilbud
Prisen for at få automatiseret fakturahåndteringen afhænger af jeres fakturamængde, hvilke moduler I ønsker samt hvilket ERP system, I bruger i dag.
Udfyld vores formular nedenfor og få et uforpligtende tilbud.
Fremtidssikring
Rillion AB, som udbyder den automatiske fakturahåndteringsløsning Rillion Prime, er AAA kreditratet af Dun & Bradstreet og anvender cirka 15 % af omsætningen årligt på nyudvikling af Rillion Prime-løsningen. Udviklingen sker løbende via værdifulde brugerinput og har allerede mere end 25 års udvikling indarbejdet i løsningen. Løsningen kan supporteres globalt og udbydes på flere sprog.
Da løsningen prissættes efter de valgte moduler og antallet af bilag, tilbydes alle kunder den samme standardløsning, og opnår derved en langt enklere og billigere supportstruktur, samt sikkerhed for maksimal oppetid og udbytte. Hvis du står for at skulle anskaffe dit første system til at automatisere din fakturahåndtering – hvorfor så ikke vælge en standardløsning, som du kan vokse med?
Hvis du ikke er afklaret med hensyn til, hvilket økonomisystem du skal anvende i fremtiden – hvorfor så ikke vælge et system, som allerede har integration til de fleste ERP-systemer? Eller hvis du køber en virksomhed, som anvender et andet ERP-system end moderselskabets – ville det så ikke være rart at have valgt en løsning, som kan håndtere flere selskaber på forskellige platforme?
Med ovenstående er du sikret et grundlag for en god investering, samt en tryg og stabil aftale, som kan levere de tilkøbte ydelser langt ind i fremtiden.
I vores hosting-ydelse indgår sædvanligvis følgende elementer: