Automatisk fakturahåndtering

Hvad er automatisk fakturahåndtering?

Document People’s løsning til automatisk fakturahåndtering er en sammensætning af de bedste programmer til afløftning og tolkning af data, matchning af indkøbsordrer og kontrakter samt intelligent fakturaflow. Med vores standard ERP-integrationer til over 50 forskellige systemer, såsom C5, Navision, Dynamics AX, XAL, Economics og Movex, har vi også en integration lige netop jeres økonomisystem. Det hele er hostet på de bedste servere i DK.

Kort sagt: Det bedste fra den øverste hylde til priser fra den nederste

Det er altså en cloudbaseret fakturahåndteringsløsning. Motoren i løsningen er Palette Arena, som er en af verdens førende inden for automatisk fakturahåndtering.

Palette Software er markedsledende inden for elektronisk håndtering af leverandørfakturaer og hjælper kunderne med at sammenkøre indkøb, fakturaer og aftaler/kontrakter ”fra bestilling til betaling”.

Der er i dag mere end 4.500 virksomheder, der har automatiseret og effektiviseret deres elektroniske fakturahåndtering med Palette i 50 forskellige lande. Palette Software har i dag cirka 140 ansatte. Omsætningen er cirka 100 millioner kroner årligt, hvoraf 15 % altid bliver geninvesteret i produktudvikling.

4-i-en

Data afløftning

fra fakturaer – også på varelinjeniveau!

Fakturaflow

med intelligente workflows og indkøbsordrematch

ERP Integration

med over 50 økonomisystemer

Hosting

på ISAE3402 certificeret servere i DK

Nem brugerflade med flere forskellige sprog

1 of 7

Flere selskaber i samme system er standard

2 of 7

E-mail til leverandører direkte fra systemet

3 of 7

Brugere oprettes i roller med forskellige rettigheder

4 of 7

Kun kontrol af fakturaer med afvigelser

5 of 7

Automatisk match mod indkøbsordrer

6 of 7

Håndtering af fragt, gebyr, og tolerancer

7 of 7
0 +

virksomheder har allerede automatiseret sin fakturahåndtering

Godkend faktureaer på farten med mobiladgang

Upload billeder af boner til senere godkendelse

Document People POWERED by Palette Arena

Cloudbaseret

Sikker hosting på ISAE3402-certificeret datacenter i Danmark, med ekstern backup.

Integeration til 50+ ERP systemer

Blandt andet C5, Navision, Dynamics AX, XAL, Economics og Movex – og stadigt flere kommer til.

Indkøbsordrematch

Automatisk 3-vejs-match af indkøbsordrer på linjeniveau, samt match mod kontrakter.

Uendeligt antal brugere

Prisen beregnes efter, hvilke moduler I har valgt, og den faktiske mængde af fakturaer, som I kører igennem systemet. I kan oprette så mange brugere, som I ønsker.

Elektronisk rejseafregning

Få styr på de ansattes udlæg ved rejser og repræsentation samt håndtering af firmakreditkort og kasseboner.

Indkøbsmodul

Godkend indkøb af omkostningsvarer/ydelser via webshops eller interne kataloger, med intelligente regler og workflows.

Intelligente workflows

Skab avancerede workflows til jeres fakturahåndtering baseret på kreditor, beløb, referencer osv.

Påmindelser og eskalerin

Når brugerne har fakturaer til godkendelse, får de en e-mail med oplysninger og link. Hvis brugeren ikke reagerer efter flere påmindelser, sendes fakturaerne automatisk videre i workflow, så der ikke er noget, som ligger stille.

Nem genfinding

Har du brug for at finde en faktura igen? Intet problem. Du har et utal af søgemuligheder såsom beløb, referencer, leverandører, datoer, indkøbsordre, status osv.

Få et tilbud

Prisen for at få automatiseret fakturahåndteringen afhænger af jeres fakturamængde, hvilke moduler I ønsker samt hvilket ERP system, I bruger i dag.

Udfyld vores formular nedenfor og få et uforpligtende tilbud.

Fremtidssikring

Palette Software AB, som udbyder den automatiske fakturahåndteringsløsning Palette Arena, er AAA kreditratet af Dun & Bradstreet og anvender cirka 15 % af omsætningen årligt på nyudvikling af Palette-løsningen. Udviklingen sker løbende via værdifulde brugerinput og har allerede mere end 20 års udvikling indarbejdet i løsningen. Løsningen kan supporteres globalt og udbydes på flere sprog.

Da løsningen prissættes efter de valgte moduler og antallet af bilag, tilbydes alle kunder den samme standardløsning, og opnår derved en langt enklere og billigere supportstruktur, samt sikkerhed for maksimal oppetid og udbytte. Hvis du står for at skulle anskaffe dit første system til at automatisere din fakturahåndtering – hvorfor så ikke vælge en standardløsning, som du kan vokse med?

Hvis du ikke er afklaret med hensyn til, hvilket økonomisystem du skal anvende i fremtiden – hvorfor så ikke vælge et system, som allerede har integration til de fleste ERP-systemer? Eller hvis du køber en virksomhed, som anvender et andet ERP-system end moderselskabets – ville det så ikke være rart at have valgt en løsning, som kan håndtere flere selskaber på forskellige platforme?

Med ovenstående er du sikret et grundlag for en god investering, samt en tryg og stabil aftale, som kan levere de tilkøbte ydelser langt ind i fremtiden.

I vores hosting-ydelse indgår sædvanligvis følgende elementer:

Hosting af de valgte Palette moduler samt hosting af markedsledende ReadSoft scanningsværktøj.

Software fee til vedligeholdelse af Palette og ReadSoft.

Integration til dit ERP system, samt evt. vedligeholdelse.

Velafprøvet koncept til effektiv projektstyring, installation, implementering og uddannelse.

Ekstra tryghed i aftalegrundlaget, idet aftalen er betinget af en ”anmærkningsfri” workshop.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.