Du kender det sikkert godt, opgaverne i bogholderiet hober sig op. Du skal holde styr på hvem der skal godkende hvilke fakturaer, hvilke der afventer kreditnotaer og hvilke der nærmer sig forfald. Du jonglerer mellem papirdokumenter og ringbind for at finde den nødvendige information. Du mangler overblik og tid.

 

Det kan vi hjælpe dig med.

 

En af de arbejdsprocesser du nemt kan effektivisere, er din bogholderifunktion. Ved at automatisere en række manuelle arbejdsgange, effektiviserer vi besværlige arbejdsprocesser i bogholderiet. Dette giver dig et bedre system og skaber et større overblik. Det betyder at du får frigivet kostbar tid, og dermed får flere ressourcer til at udføre alle de øvrige opgaver som hober sig op.

 

Vi tilbyder en digital løsning, der optimerer de interne processer, hvilket vil lette din arbejdsdag og give dig mere overskud. Herved kan du bibeholde det gode forhold til kunder og leverandører.

Vores automatiske fakturasystem hjælper med at sammenkøre indkøb, fakturaer og aftaler/kontrakter ”fra bestilling til betaling”. På den måde får du et konstant overblik over præcist hvor dine fakturaer er i processen. Fakturaerne kan aldrig blive væk og du får et system, hvor du minimere risiko for fejl.

Er du klar til at tage skridtet mod at få en mindre stressende arbejdsdag? Book et møde med os i dag, og hør hvordan vi får overskuddet og overblikket frem i din afdeling.  Kontakt os her.